potrzeb użytkowników i optymalizacji Sklepu.
Obsługa Sklepu udziela wyczerpujących informacji w języku polskim odnośnie cech towarów dostępnych w
Sklepie oraz w kwestiach związanych z Regulaminem Sprzedaży. Obsługa jest dostępna telefonicznie pod
numerem 504197398 w godzinach 08-20 w dni robocze, jak również za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres [email protected], na którą obsługa odpowiada w terminie do 24 godzin.
Sprzedawca stosuje Kodeks dobrych praktyk w handlu elektronicznym eCommerce
Fair Play, którego treść jest dostępna pod adresem http://safebuy.pl/ecommercefair-
play, dlatego jeśli jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu
Sprzedaży jest sprzeczne z tym Kodeksem lub kształtuje prawa i obowiązki
Konsumenta w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami i rażąco narusza jego
interes, wówczas to postanowienie jest niewiążące.
1. DEFINICJE
Adres korespondencyjny Sprzedawcy : ul. Im. Generała Józefa Hallera 1B/17, 05-400 Otwock;
Zamawiający : osoba składająca Zamówienie w Sklepie i strona Umowy sprzedaży w przypadku jej
zawarcia ze Sprzedawcą;